Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jorien Migchielsen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jorien Migchielsen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Lieve allemaal,

Het gaat dan eindelijk gebeuren: Ik ga op stage naar het Princess Margaret Hospital in Toronto!!! En natuurlijk die ik ook mee met de blog-hype, want dat hoort er nou eenmaal bij als je een beetje moderne wereldreizigster bent.

Op vrijdag 22 augustus zal ik me in dit avontuur storten en 11 december mogen jullie me allemaal 's ochtends heel vroeg komen ophalen op het vliegveld in Brussel. :)

Ik weet nog niet heel veel over mijn onderzoek, maar in het kort: Ik ga onderzoek doen naar bestraling (radiotherapie) van longtumoren (kanker dus). Verder zal er ook een stukje onderzoek bij zitten over tumoren in muizen, met of zonder bestraling. Die tumoren zal ik met verschillende beeldvormende technieken (MRI en CT enzo) bekijken. Geef deze adres dus niet aan stichting proefdier vrij! :)

Ik heb gelukkig al een kamer gevonden, mijn adres vanaf 22 augustus tot ergens in november is: 22 Beatrice Street, Toronto, Ontario, Canada. Ik woon daar in bij een moeder van 48 en haar 2 kinderen van 8 en 12, de jongste wordt 9 op de dag dat ik aankom. En er is nog een andere studente van 23 uit Calgary, dus dat is wel gezellig voor mij! Ze leken me erg aardig, dus ik heb er zin in!

Momenteel valt er nog weinig te vertellen verder, ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,
Jorien

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2009

Boston – NY – DC – Brussel – Goes – Eindhoven

01 December 2008

De Franse slag: Busticket kwijt &hostel uitgegooid

29 November 2008

Bye bye Toronto, Bonjour Quebec!

04 November 2008

In de gevangenis met mijn ouders...

18 Oktober 2008

Op veler verzoek, eindelijk een nieuwe blog!
Jorien

Lieve allemaal, Het gaat dan eindelijk gebeuren: Ik ga op stage naar het Princess Margaret Hospital in Toronto!!! En natuurlijk die ik ook mee met de blog-hype, want dat hoort er nou eenmaal bij als je een beetje moderne wereldreizigster bent. Op vrijdag 22 augustus zal ik me in dit avontuur storten en 11 december mogen jullie me allemaal 's ochtends heel vroeg komen ophalen op het vliegveld in Brussel. :) Ik weet nog niet heel veel over mijn onderzoek, maar in het kort: Ik ga onderzoek doen naar bestraling (radiotherapie) van longtumoren (kanker dus). Verder zal er ook een stukje onderzoek bij zitten over tumoren in muizen, met of zonder bestraling. Die tumoren zal ik met verschillende beeldvormende technieken (MRI en CT enzo) bekijken. Geef deze adres dus niet aan stichting proefdier vrij! :) Ik heb gelukkig al een kamer gevonden, mijn adres vanaf 22 augustus tot ergens in november is: 22 Beatrice Street, Toronto, Ontario, Canada. Ik woon daar in bij een moeder van 48 en haar 2 kinderen van 8 en 12, de jongste wordt 9 op de dag dat ik aankom. En er is nog een andere studente van 23 uit Calgary, dus dat is wel gezellig voor mij! Ze leken me erg aardig, dus ik heb er zin in! Momenteel valt er nog weinig te vertellen verder, ik houd jullie op de hoogte! Liefs, Jorien

Actief sinds 31 Juli 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31379

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2008 - 11 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: